27/03/2014

LACE UP

DSC_0087 IMG_3808-kopia
//One of my favourite trends ever - the lace up pants. It's definetely a very fresh idea to give your outfits sexy twist. Isabel Marant made the best beauties, but if you're looking for cheaper option, here is the best example.

Jeden z najciekawszych detali zdobiących spodnie i buty. To jeden z tych akcentów, które w 100% podkręcają strój. Najpiękniejsze spodnie oczywiście u Isabel Marant, ale bardziej przystępną cenowo wersję znajdziecie w Zarze.

black leather pants/Isabel Marant pour H&M, vintage leather pants

12 comments:

  1. nie jestem fanką takiego detalu, ale buty są obłędne <3

    ReplyDelete
  2. Również uwielbiam ten motyw, wygląda świetnie, a buty masz zjawiskowe!

    ReplyDelete
  3. super! a buty tez mam, jeszcze nie miałam okazji w nich wyjśc ale wydają się bardzo niewygodne... no ale jakie piękne

    ReplyDelete
    Replies
    1. To koniecznie je przetestuj! Z ręką na sercu, dla mnie to najwygodniejsze buty na obcasie jakie miałam. Najlepszym dowodem jest to, ż w Londynie na FW miałam je przez cały dzień, a chodziłam non stop :)

      Delete
  4. I love the lace-up detail, and the sling backs are so chic too

    x greta

    flourish-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo interesujący detal :)

    ReplyDelete
  6. Genialny detal, marzą mi się czarne i białe! <3

    ReplyDelete