Social icons

IMG_9691 IMG_9727 IMG_9705 IMG_9729
//Crushing trend for this season? Army green with no doubt. I’m craving to wear some of this seasons chunky and long sleeved knits. Thanks to this lovely sweater weather, I can wear one of my favourite combos. What do you think about lacy shorts and chunky knit? 

Jeden z najgorętszych trendów na nowy sezon? Zdecydowanie klimaty wojskowe. Grube swetry z za długimi rękawami i koronkowe szorty to mój pomysł na ciepłą jesień. Oby taka pogoda dopisała jak najdłużej, połączenia międzysezonowe to moja specjalność.


knit/H&M STUDIO AW2014, silk shorts/H&M STUDIO AW2014, bag/Proenza Schouler, sunnies/RayBan, boots/H&M STUDIO AW2014

17 comments

  1. idealnie!
    i jak ładnie pasują do opalonych powakycyjnych nóg :)

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz! Czy kolekcja STUDIO jest jeszcze w sklepach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Warszawie na pewno jeszcze jest! Ale wszystko rozchodzi się jak ciepłe bułeczki, więc nie dam gwarancji czy zostało jeszcze coś co Cię interesuje :)

      Delete
    2. Byłam dziś, ale ani swetra ani sukienki z koralików już nie ma... Za to kupiłam sobie spodenki :)

      Delete
  3. Pięknie to wygląda! Uwielbiam trend militarny, a sweter sama bym przygarnęła!

    ReplyDelete
  4. Wow! Perfect combo girl! xoxo

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz fenomenalnie! tez widziałam ten sweter w sklepie i miałam go nawet kupić, no ale te dekolt mnie nie przekonał.

    ReplyDelete
  6. Świetne kolory i miks faktur, ale te spodenki układają się bardzo niekorzystnie

    ReplyDelete
  7. Świetne kolory i miks faktur, ale te spodenki układają się bardzo niekorzystnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżdżąc samochodem jestem niestety narażona na gniecenie się ubrań :)

      Delete
  8. Masz piękne włosy i nogi! Kradną cały zestaw! :)

    ReplyDelete
  9. So cool this shorts with this knitwear
    Loving the color

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super zestawienie kolorów i faktur, nieoczywiste i takie na luzie a eleganckie zarazem :) piękne masz włosy

    ReplyDelete
  11. Super zestaw, kolory, faktury, taki nieoczywisty a elegancki zarazem :) masz piękne włosy

    ReplyDelete
  12. Sweter jest wspaniały, ale te spodnie wyglądają naprawdę źle. Sprawiają wrażenie lekko nieświeżej piżamy.

    ReplyDelete
  13. przeglądami sobie Twojego bloga i znalazłam wiele interesujących stylizacji, masz wiele unikatowych rzeczy, ja dopiero rozpoczęłam zabawę z blogowaniem i mam strasznie długą listę życzeń, pozazdrościć! :)

    ReplyDelete