Social icons

IMG_1303 IMG_1308 IMG_1270 IMG_1249 IMG_1325
//The cashmere knit is a real booty. Do you know something more delicate and comfy than this fabric? When it comes with oversize it's simply the best. My next idea for wearing it? The easiest way is the combination with boyfriend jeans, nude pumps and a croc bag. A classic with an original twist is invaluable.

Kaszmirowy sweter to prawdziwy skarb w szafie. Czy znacie coś bardziej bardziej delikatnego i wygodnego? Jeśli ma jeszcze "oversizowy" krój, to jest to sweter-marzenie. Ostatnio nosiłam go ze skórzaną spódniczką. Dziś najzwyklejszy sposób na kaszmirowy sweter w połączeniu z dżinsami, cielistymi szpilkami i brązową torbą. Klasyka z odrobiną szaleństwa jest bezcenna.



cashmere knit/Margiela for H&M, jeans/ZARA, bag/ZARA, sunnies/CELINE, heels/Mango

13 comments

  1. z każdym postem zachwycasz mnie coraz bardziej! <3

    ReplyDelete
  2. ahhh ten sweter jest piękny <3

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz obłędnie!

    ReplyDelete
  4. MEGA! Dawno kupowałaś buty? Właśnie takich szukam, idealny kolor, obcas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponad rok temu, ale wydaje mi się, że Mango nadal ma podobne modele :)

      Delete
  5. Uwielbiam ten strój, mistrzostwo :-)

    ReplyDelete
  6. Piękny sweter i super połączenie. Uwielbiam do Ciebie zaglądać i z niecierpliwością czekam na nowy post :)

    ReplyDelete
  7. Jak dla mnie jest idealnie <3 Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. Piękne dżinsy i sweter. Wygladasz bardzo stylowo.

    ReplyDelete
  9. jak dla mnie stylizacja idealna :) uwielbiam patrzeć na takie oversize golfy :)

    ReplyDelete
  10. hej, świetny outfit! gdzie można dostać ten sweter? Sprawdzałam na stronie h&m ale nic takiego nie znalazłam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety to sweter z kolekcji sprzed 2 lat :(

      Delete