Social icons

IMG_1937
//Chanel "Le Jour" is my new beauty discovery. My skin needs maximum hydration after the summer, and this cream does the job. In addition to hydration boost, "Le Jour" has a wonderful gel texture and a brilliant scent. It's a small daily dose of pleasure. 

Chanel "Le Jour" to moje nowe kosmetyczne odkrycie. Po lecie moja skóra potrzebuje maksymalnego nawilżenia, a ten krem spełnia swoje zadanie w 100%. Oprócz świetnego działania, ma wspaniałą żelową konsystencję i genialny zapach. To mała dawka codziennej przyjemności.

7 comments

  1. Szkoda, że kosmetyki Chanel są takie drogie, ja uwielbiam ich pomadki!

    ReplyDelete
  2. mam to samo,
    ja znalazłam idealny krem który nawilża moją twarz (z Ziaji :) )

    ReplyDelete
  3. masz jakieś sprawdzone sklepy, w których kupujesz kosmetyki Chanel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zazwyczaj kupuję w Sephorze, a krem akurat na strefie bezcłowej. :)

      Delete
  4. Bardzo drogie...

    ReplyDelete