Social icons

IMG_1211 IMG_1222 IMG_1137 IMG_1072
//Red leather pants are one of the most crazy things in my closet. When I watched the pictures from the H&M STUDIO show I knew that they would be mine. I chose a bigger size than I normally wear to get a more relaxed look. I'm curious, what do you think?

Skórzane, czerwone spodnie to jedna z najbardziej odważnych rzeczy mojej w szafie. Kiedy oglądałam zdjęcia z pokazu H&M STUDIO wiedziałam, że będą moje. Wybrałam parę o rozmiar większą, żeby nabrały luźniejszego charakteru. Jestem ciekawa, co o nich sądzicie?


leather pants/H&M STUDIO, denim jacket/Front Row Shop, tshirt/American Apparel, heels/Mango, bag/ZARA

23 comments

  1. Krwiste spodnie i skóra to nie moje połączenie :) Wolę ten kolor i coś bardziej matowego :D

    ReplyDelete
  2. Okropne, zaburzają sylwetkę :-/

    ReplyDelete
  3. KOCHAM TO, jest doskonale, uwielbiam połączenie czerwieni z błękitnym spranym dżinsem. Dawno żaden outfit nie podobał mi się tak bardzo.

    ReplyDelete
  4. Bardzo odważna stylizacja :) Buty są cudowne :)

    ReplyDelete
  5. Ty wyglądasz w nich wspaniale. Idealnie do Ciebie pasują i świetnie komponują się z cielistymi szpilkami!

    ReplyDelete
  6. Nie w moim guście, choć musze przyznać, ze wybrnęłaś z tematu. Brawo.

    ReplyDelete
  7. Oj nie, skojarzenie w paniami lekkich obyczajów zbyt dosadne.

    ReplyDelete
  8. Oliwka, te spodnie mogą wyglądać dobrze WYŁĄCZNIE na Tobie. Jesteś niesamowita, a zestaw piękny!

    ReplyDelete
  9. WOW! To jest moc! To kolejny dowód na to, że umiesz nosić rzeczy, w których przeciętny człowiek wygląda źle.

    ReplyDelete
  10. brzydkie spodnie,za bardzo blyszczace.

    ReplyDelete
  11. Spodnie mega odważne. Chyba nie dla mnie jednak.

    ReplyDelete
  12. W życiu bym się tak sama nie ubrała, ale Ty wyglądasz idealnie!

    ReplyDelete
  13. Genialna stylizacja <3 Spodnie i katana są mega! :D pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  14. Zbyt agresywne. Ponadto nieladnie sie ukladaja w kroku.
    Pozdrawiam, j.

    ReplyDelete
  15. Dla mnie petarda!!! te spodnie magiczne

    pozdrawiam kochana:*

    ReplyDelete
  16. Bardzo ciekawe połączenie intensywnego połysku z matowym jeansem. Te dwa kolory tworzą ciekawe połączenie.
    Uważam Cię za najlepszą polska blogerką. Masz swój styl, twórczy, niepowtarzalny, niebanalny.... Za każdym razem kiedy tu wchodzę, podziwiam i kontempluje. Tylko częściej proszę!!!!!!!!!- magdalena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo! Takie słowa wiele dla mnie znaczą :)

      Delete
  17. trafiłam tu po linku z innego bloga i z przyjemnością oglądam Twoje stylizacje, na razie doszłam dotąd i musiałam napisać- te spodnie mają tylko piękny kolor, a Ty brzydko w nich wyglądasz, być może niepotrzebnie wzięłaś za duże, źle się układają i z przodu i z tyłu
    poza tym wywaliłabym te okropne bordowe buty (klapki?), które zakrywają cały przód stopy- nigdy nie zrozumiem jak można nosić tego typu buty (sorry jeśli pomyliłam ich kolor, bo nie analizuję szczegółów tylko patrzę na całość)
    idę dalej oglądać :-)
    Basia

    ReplyDelete
  18. You are a pure goddess !! Wish I could give my skin to be your cool pumps !!
    Just super outfit !

    ReplyDelete