Social icons

DARIA
//Inspiration for today - earrings. I never thought that I would find nose rings attractive. This idea has begun in days of Givenchy Couture 2012 collection. Big jewelery septums were phenomenal, but unrealistic. Now it's time for something more modern and delicate. I'm not brave enough to wear nose jewellry every day. These plans are being in the realm of my dreams and inspiration.

Inspiracja na dziś - kolczyki. Nigdy nie myślałam, ze zaczną mi się podobać kolczyki w nosie. Ta myśl zaczęła się tlić jeszcze za czasów kolekcji Givenchy Couture z 2012 roku. Wielkie biżuteryjne kolczyki w przegrodzie nosowej były zjawiskowe, ale nierealne. Teraz przyszła pora na coś nowocześniejszego i delikatnego. Nie jestem na tyle odważna, żeby nosić kolczyk na co dzień. Te plany pozostają na razie w sferze marzeń i inspiracji.


Daria Werbowy by Mikael Jansson for The Last Magazine Spring Summer 2014

8 comments

  1. Może na próbę sztuczny kolczyk do nosa np. z River Island? Swego czasu go nosiłam i byłam już o krok od zrobienia prawdziwego. Ale akurat pan piercer nie miał odpowiedniego kółeczka. Więc po pół roku wciąż nie mam kolczyka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To świetny pomysł! Dzięki :) Wiesz może czy jeszcze go tam znajdę?

      Delete
  2. Mi też od jakiegoś czasu chodzi po głowie ten kolczyk! Zastanawiam się czy nie ma takich fejkowych, zdejmowanych, żeby chociaż sprawdzić jak z nim wyglądam i czuję

    ReplyDelete
  3. też mam do nich słabość, niestety mój facet już nie :(

    ReplyDelete
  4. Myślę że wyglądałabyś w nim naprawdę intrygująco!

    ReplyDelete
  5. Też myślę że można nosić atrapę i sprawdzić jak się w tym czujesz :-)

    ReplyDelete